PDA

View Full Version : Muscular Woman (Nude)



Carm3D
03-10-2003, 02:19 PM
Greetings,

I'm gonna warn you in advance... This is a weird one!

http://www.carm3d.com/Media/3D_Chick_Face.JPG

There are more images and animations of her to be seen here (http://www.Carm3D.com/htm/R.htm)...

Cheers!

Skonk
03-10-2003, 02:40 PM
Amazing modeling there, looks damn good. Those legs omg :)
Not something u see everyday.

James..

HowardM
03-10-2003, 04:20 PM
uhhhmmm, uhh hmmm, uh, why?
wow!
uhhh...whats wrong with the elbows?!
:)

why?!
what could that possibly be for!?
:)

Carm3D
03-10-2003, 04:26 PM
> uhhhmmm, uhh hmmm, uh, why?

It was a great way to brush up on my knowledge of anatomy! :D

> uhhh...whats wrong with the elbows?!

Couple of polys got blown away.. I'll have to fix that.

> what could that possibly be for!?

Relax dude! :)

Rory_L
03-11-2003, 03:15 AM
I like your *****!:D

hrgiger
03-11-2003, 08:20 AM
Carm3D,

Yeah, the anatomy doesn't look too bad, but the proportions are very strange. I think it would help if you widened the waist area. It looks like she's wearing an invisible girdle that's sucking her middle section in.

JoPPa
03-11-2003, 12:18 PM
Simon Bisley in the house!?

check here for GREAT and weird anatomy http://www.hksquad.com/ by the greatist comic artist in the world ....

Carm3D
03-11-2003, 12:32 PM
> by the greatist comic artist in the world ....

Wow, that's some wild stuff!

> Yeah, the anatomy doesn't look too bad, but the proportions are very strange.

H.R. Giger, I love your work! Although it's a bit dark.. :D

Yeah, the ultra-trim waist was kind of a stylizing thing.

Epita
03-11-2003, 12:40 PM
yeah, looks a little strange, what she in the USMC or something! Great body though (pun)

Epita