PDA

View Full Version : Imdb



cresshead
06-07-2010, 11:59 AM
IMDB

finally got a listing on IMDB...so can tick that off my to do list!

first one was just a 3d skull shot on a vampire feature dvd for a few frames but that was enough for me to get a listing on IMDB whoo hoo!:D

should get listed for venus rises and outer rim once they hit the streets also!

http://www.imdb.com/name/nm3861748/

blood feud
http://www.imdb.com/title/tt1649289/fullcredits#cast

OnlineRender
06-07-2010, 01:26 PM
Up 12% in popularity this week :::::::::::: Lets see if we can improve on this :D

hrgiger
06-07-2010, 01:34 PM
Congrats Cress. Have you tried googling yourself now?

T-Light
06-07-2010, 01:40 PM
Never thought about IMDB as a goal.

Nice one Steve, good luck with it all :thumbsup:

walfridson
06-07-2010, 01:52 PM
Haha many years ago I made the misstake of entering a girlfriend to my bio... Now I'm on gossip and hollywood dating sites :D

OnlineRender
06-07-2010, 02:34 PM
Now I'm on gossip and hollywood dating sites :D

|Thought that was just me ? :rock:

Matt
06-07-2010, 03:58 PM
Meh, who's not on IMDB:

http://www.imdb.com/name/nm0331188

(Okay, not me!)

:D

Twisted_Pixel
06-07-2010, 04:01 PM
LOL Matt (btw, love the custom sig icons)

Congrats Cresshead

zardoz
06-07-2010, 05:11 PM
ahah lol
well, this one is me but I should be also in Outpost (http://www.imdb.com/title/tt0892899/) too but I don't know why they didn't put my name on it.

http://www.imdb.com/name/nm3542168/

biliousfrog
06-08-2010, 06:14 AM
Meh, who's not on IMDB:

http://www.imdb.com/name/nm0331188

(Okay, not me!)

:D

Exactly: http://www.imdb.com/name/nm2212908/

:D

Matt
06-08-2010, 08:38 AM
Exactly: http://www.imdb.com/name/nm2212908/

:D

Haha, closer than mine! :D

Lightwolf
06-08-2010, 08:55 AM
Haha, closer than mine! :D
There's at least 24 people with my name on IMDB... But hey, I'm VIII ;)

Cheers,
Mike

Greenlaw
06-08-2010, 03:13 PM
Congrats Cresshead! :)

cresshead
06-08-2010, 03:16 PM
thanks!

working on the next DVD feature now!....well, after a cuppa tea!